úterý 5. června 2012

Květnová challenge

Téma květnové challenge na blogu Pretty Papers bylo žena věčná inspirace s podmínkou použití krajky. Pro tuto challenge jsem tvořila rámeček na fotku s vrstvenou květinkou, více zde. Ale abych se mohla zapojit i do samotné challenge, tak jsem musela vytvořit ještě i něco jiného. Pustila jsem se tedy do výroby přáníčka, kterých není nikdy dost :o) Pro květnové téma se mi nejvíce líbilo razítko od Stampendous DECO LADY. Motiv razítka jsem naembossovala bílým práškem na vellum, podložila tmavě hnědou čtvrtkou a připevnila svorkami s perličkami. Smetanový základ přání jsem dozdobila čtvrtkou z úžasné sady Simple Stories  DOCUMENTED. Krajku jsem použila papírovou, kterou jsem si vyřízla na Big Shotu pomocí šablony VINTAGE LACE.

Děkuju za návštěvu a vesele tvořte :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat