čtvrtek 28. června 2012

Boudo budko...

Po delší době jsem brouzdala na netu a prohlížela si své oblíbené blogy. Na tomto blogu se mi líbil sketch, tak jsem si vyrobila klučičí stránku. Moc se mi líbily fotky, na kterých jsou můj synovec Patrik (2 roky) a můj bratranec Martin (5 let).
Jako podklad jsem použila čtvrtku My Mind´s Eye - KRAFT FUNDAY "Party", která je z druhé stany puntíkatá :o) Tu jsem doplnila světle zelenou čtvrtkou, zbytkem čtvrtky od Papermanie. Větvičku a ptáčky jsem vystřihla ze čtvrtek, které jsem kupovala kdysi v pravěku :o) a teď se mi na klučičí stránku skvěle hodila. Fotky jsem podlepila hnědou čtvrtkou, abych vytvořila jemný rámeček. Okraje jsem opatinovala hnědým inkoustem.
Kartonová písmenka od Kety jsem orazítkovala pozaďákem od Hero Arts - Designer Woodgrain a pro zvýraznění nanesla lepidlo Glossy Accents.
Děkuji za návštěvu a vesele tvořte :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat