sobota 12. května 2012

Velveteen Stamping - sametové razítkování

Konečně jsem už i já mohla vyzkoušet techniku tzv. sametového razítkování. V době, kdy Didi na svém blogu předvedla přáníčka vyrobená touto technikou a většina hoplk sametově razítkovala, já jsem jenom potichoučku přihlížela... Neměla jsem totiž bílou pigmentovou razítkovací barvu a razítko s drobnějším vzorem na pozadí. Na kurzu v Liberci jsem svůj nedostatek napravila, nakoupila jsem i nějaká "negativní" razítka a mohla jsem si i já tuto techniku vyzkoušet.

Nejdřív jsem vyzkoušela jeden otisk nanečisto a moc nadšená jsem nebyla, takže jsem jej odložila. Po pár dnech jsem se k němu vrátila a nakonec se mi zdá, že je nejpovedenější.

Pak jsem vyzkoušela svou oblíbenou fialovou barvu, ale zdá se mi, že sametový efekt až tak viditelný není...

Nakonec jsem využila i kousíček natištěné čtvrtky (přece ho nevyhodím :o)) a použila nové razítko, také zakoupené v Liberci, Vintage Car od Hero Arts.

Děkuju za vaši návštěvu a přeju příjemné tvoření

Žádné komentáře:

Okomentovat