pátek 18. května 2012

Negativní razítka - 1. část

Jak jsem psala ve svém předposledním příspěvku, na kurzu v Liberci jsem si koupila dvě negativní razítka. Nejdřív jsem z nich byla trochu nešťastná... nebo to možná bylo mou chvilkovou tvořící krizí...  nějak jsem prostě nevěděla na co je vlastně mám :o)) Za pár dní krize přešla, já jsem si vygůglila pár obrázků s těmito razítky a dala jsem se do práce...

Jako první jsem vyzkoušela techniku, kterou jsem před časem viděla na blogu u Irisky. Bílou čtvrtku jsem si obarvila dvěma odstíny Distress inkoustů, otisk razítka posypala embossovacím práškem s glitry (taktéž zakoupený v Liberci a dosud nevyzkoušený) a zapekla. Tak to teda mělo vypadat v tom ideálním případě, ale... podkladové inkousty jsem nezvolila zrovna takové, abych byla s výsledkem spokojená... pak mi před zapečením prášku čtvrtka spadla do klína, tak jsem byla samý glitřík... otisk jsem si tedy posypala práškem znovu a namířila embossovací pistoli... což taky nebyl moc dobrý nápad, protože se snad všechny glitry zvedly a posypaly mi celý pracovní prostor kolem mě i pode mnou... Z toho tedy vyplývá, že tento prášek musím zapékat zásadně zespodu. Druhý pokus se však už zdařil a výsledek je zde:

Druhou techniku jsem vygůglila. Na bílou čtvrtku jsem si razítko naembossovala bílým práškem a pomocí houbiček vybarvila Distress inkousty. Tento pokus naštěstí neměl tak dramatický průběh jako první a tady je:

Někdy příště bude následovat pokračování... :o)
Děkuju za návštěvu a vesele tvořte

3 komentáře:

  1. Obě přáníčka jsou krásná. To druhé je dokonalé. A já děkuji za možnost nakouknout "do kuchyně"

    OdpovědětVymazat
  2. Přáníčka jsou moc pěkná. Obzvlášť to druhé.

    OdpovědětVymazat
  3. Je fajn, že to bereš s humorným nadhledem :). A výsledek stojí za to! :)

    OdpovědětVymazat