čtvrtek 12. dubna 2012

Příprava na jarmark

V  poslední době by se mohlo zdát, že nic nedělám. Opak je ale pravdou... pilně tvořím a připravuju se na svůj první jarmark, kde budu jako prodejce a zároveň představím cardmaking.
Protože netuším, co mám od takové prodejní akce očekávat, tak nechci nic podcenit. Tvořím, vymýšlím, přemýšlím, domlouvám, pomalu chystám. Čím víc se jarmark blíží, tak začínám mít "tvůrčí krizi". Když jsem v práci nebo zrovna na tvoření nemám čas, tak se mi hlavou prohání spousta nápadů. Pak se těším na chvíli, až budu mít klid všechno vyrobit. Přijde víkend nebo volná chvilka, já si rozložím pracovní kout a sedím..., čučím a nevím, kde mám začít...

Na jarmarku budu také ukazovat i svou tvorbu. Takže si musím předem připravit, co vlastně chci ukázat a vzít si s sebou vše potřebné. Z toho jsem trochu rozpačitá, protože nikdy předem nevím, co vlastně vyrobím, ale snad tuhle část nějak zvládnu. Jako moje podpora a zároveň i prodávající se mnou jede moje maminka :o).

No a to nejhorší... jarmark se koná venku, tak se v duchu modlím, aby vyšlo počasí :o)
Edit: Dnes jsem zjistila, s pomocí Pampelišky Lenky, že hranický zámek má zastřešenou dvoranu :o) Takže mi spadl obrovský kámen ze srdce, protože nezmokneme a ani mi nic neuletí :o))

Děkuji za návštěvu a držte mi, prosím, pěstičky, aby vše dobře dopadlo, já něco poprodávala a penízky mohla následně utratit v Liberci u Didi :o)

5 komentářů:

  1. Jůů, tak to přeju, ať jsi spokojená :) Škoda, že to mám tak daleko, přišla bych mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :o) snad všechno klapne :o), pak sem hodím pár fotek :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, budu se těšit :) A určitě napiš, jaký jsi z toho měla pocit a jak se ti tam líbilo ...jsu zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leo, držím palce, ať ti to dobře dopadne. :-)

    OdpovědětVymazat