neděle 22. dubna 2012

Můj první jarmark

V sobotu 21.4. jsem se zúčastnila, jako prodejce, svého prvního jarmarku. Konal se ve dvoraně zámku v Hranicích. Musím přiznat, že jsem moc mile překvapená a hlavně spokojená. Návštěvníků bylo více dopoledne a všichni byli moc příjemní a milí. Chválili mi mé výrobky, což se samozřejmě moc dobře poslouchá :o), ale také nakupovali. Měla jsem možnost seznámit se i s Marťou Bourkem, která se na chvilinku zastavila :o). No prostě byl to moc příjemný zážitek, jak jsme se pak ještě večer po telefonu shodly s mamkou, která vše absolvovala se mnou.
Stánek jsem si samozřejmě vyfotila, jenže fotky bohužel nevyšly... :o( Jsou strašně přesvětlené, protože nad námi byl prosklený strop a vše bylo v celofánových sáčcích. Fotila jsem mamčiným foťákem, protože se mi nechtělo brát můj stařičký a dosti větší... Ať upravuju, jak upravuju, stále nejsem spokojená..., ale to nevadí, protože i takové věci se prostě stávají :o) Takže si celkový dobrý dojem nenechám pokazit pár fotkama...

Všem, které jste mi držely pěstičky moc děkuju :o)

Pěknou neděli

1 komentář:

  1. To je skvělý, že jsi spokojená :)
    Ty fotky určitě mrzí, to chápu. Ale tak zas určitě to nebyl tvůj poslední jarmark ;) :)

    OdpovědětVymazat