čtvrtek 26. dubna 2012

Hnědomodré tulipánové

Na konci loňského roku jsem se rozhodla, v rámci hubnutí, změnit své stravovací návyky. Z toho vyplývá, že se snažím každý den večeřet v 19 h zeleninový salát. Protože je času málo, tak jsem si v poslední době zvykla u večeře sledovat kreativní videa na youtube.com. Před časem se mi líbilo přání, které jsem viděla na tomto videu
V rámci tvoření na jarmark, jsem se pustila do výroby. Pracovní postup jsem si trochu upravila podle svých možností a na vybarvení použila Distress inkousty.


Přáníčko už má svého majitele, tak doufám, že udělá někomu radost.
Děkuju za návštěvu a pádím balit, protože zítra frčím do Liberce :o)

1 komentář:

  1. Beautiful Lea! Razitka od Stampin' Up company, ktere muzete najit na: www.stampinup.com

    OdpovědětVymazat