sobota 3. března 2012

Dvě květinová

Příští týden mají dvě moje kamarádky narozeniny. Blanka už několik let pracuje v Anglii, takže původně mělo letět přáníčko za ní. Jenže se s přítelem rozhodli udělat si dovolenku, tak jsou právě teď v ČR. Protože jsme se neviděli od vánoc, tak se dnes koná takové menší kamarádské posezení. Když už jsem jednou Blance slíbila, že dostane k narozeninám přání, tak jsem tento slib nechtěla porušit jen proto, že jí ho nepošlu do Anglie, ale osobně předám v Přerově :o) Každý rok mi totiž z Anglie chodí vánoční přání. Takže jsem dnes vyráběla přání speciálně pro Blanku. Nedávno jsem na tomto blogu viděla video s přáníčkem, které se mi líbilo, tak jsem ho zkusila.
No a tady je výsledek:

A jak jsem psala na začátku, narozeniny mají dvě kamarádky, takže aby Sandra nebyla smutná, i ona dostane své přáníčko, ale v jiných barvách :o) 

Děkuju za návštěvu a přeju pěkný zbytek víkendu

Žádné komentáře:

Okomentovat