pátek 17. února 2012

Mé nové razítko

Konečně jsem se rozhoupala a nechala si vyrobit razítko, které budu dávat na své výrobky. Před pár lety jsem si nechala vyrobit návrh na razítko a vizitky u Lucky. Její práci jsem znala z Fleru a líbil se mi styl jejího písma. Tak jsem ji oslovila i tentokrát. Lucka nezklamala a vyrobila mi hned několik návrhů, ze kterých jsem si vybrala dva. Vůbec to nebylo jednoduché... Gumu jsem si nechala vyrobit v kancelářských potřebách. Původně jsem razítka chtěla dvě, ale cena byla dost vysoká, takže jsem pro začátek vybrala pouze jedno. Návrh byl psaný a kreslený ručně, takže tisk není úplně 100%, ale myslím, že je to ve výsledku spíše plus :o) 

Děkuji vám za návštěvu a přeju příjemný víkend

3 komentáře:

  1. Leo, je opravdu pěkný a myslím, že se k Tobě báječně hodí "palec nahoru" ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, to razítko je super, moc pěkný.

    OdpovědětVymazat