sobota 11. února 2012

Album k narozeninám - podruhé

Před časem jsem pro kamarádku Ivet vyrobila album k jejím 30.tým narozeninám. A aby ostatním kamarádkám nebylo nic líto, tak i ony dostnou svá alba. Na řadě je tedy Lenka, která měla narozeniny ve středu a dnes budeme slavit. Původně jsem myslela, že album vyrobit nestihnu a dnes předám pouze přání, které bude sloužit i jako takový poukaz na album. Jenže včera dorazila Didipizza a v ní album od KETY. Ve foto studiu mi paní vyvolala fotky na počkání, protože odjíždí na hory a budou mít zavřeno. Takže jsem si řekla, že album prostě zkusím stihnout. No a podařilo se...








Protože jsem si původně myslela, že album nestihnu, tak jsem nekoupila ani žádnou dárkovou taštičku. Doma jsem našla pouze jednu, ale ta je vánoční, takže jsem musela trochu improvizovat... Mám originální dárek v originálním balení :o)
Děkuju za návštěvu a užívejte mrazivý víkend

9 komentářů:

  1. Parádní album a originální balení. Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, album je rozhodně povedený a balení k němu nádherně ladí! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Album je luxusní a balení prostě prvotřídní :-)
    Užijte si oslavu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Album se Ti povedlo!!! Přesně ve Tvém stylu, určitě se bude líbit!

    OdpovědětVymazat
  5. Album se určitě bude líbit, je moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Leo, krásné album a originální balení. Určitě se moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuju :o) Album se líbilo, tak jsem ráda :o) Kamarádka říkala, že se na něj těšila :o))

    OdpovědětVymazat