úterý 24. ledna 2012

Kdo si hraje nezlobí... II. část

Už delší dobu jsem nejen na přáníčkách, ale i na stránkách obdivovala strojové šití. Moje mamka šicí stroj má, ale vždycky, když jsem ji k šití přemluvila, tak to znamenalo, všechno si dopředu rozmyslet a připravit... Jenže to je to, co já zrovna moc neumím. Většina mých výtvorů vzniká nerozmyšleně a podle situace, nálady, apod. Takže jsem se před Vánoci poptala a Irena mi doporučila šicí stroj Janome. V popisu je napsáno, že tento stroj je vhodný pro větší děti a to jsem přece i já :o))) Rozhodně se nehodlám pouštět do velkých šicích akci. Na stroji jsem nikdy pořádně nešila a doma jsem omezena prostorem... tenhle mini šicí stroj byl prostě jasná volba :o) Hned jsem jej samozřejmě musela vyzkoušet a tady je pár mých nesmělých šicích pokusů...


Stránka je lift, autorka Ivik (podle Genmanou)

Stále je co zdokonalovat, takže doufám, že se v tom křivém šití ještě zlepším :o)
Děkuju za návštěvu

7 komentářů:

  1. Jééé, moc díky, Lei, za typ. Už delší dobu taky uvažuji o šicí mašince a to hlavně na cardmaking, ale to mě nenapadlo, že se dělá i menší "dětská" verze. No, odkaz už je v oblíbených. Ježíšku, nechceš přijít dříve? A ten bloček je parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo... je fakt malinkej, ale na cardmaking úplně stačí :o). Jsem ráda, že jsem poradila a děkuji :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, vidím, že se toho nebojíš. Máš to moc pěkné a stránka je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  4. Šití je krásný detail. Všechny projekty máš moc hezké. Můj favorit je červený blok.

    OdpovědětVymazat
  5. stránka je nádherná.šití stránkám moc sluší!

    OdpovědětVymazat