středa 4. ledna 2012

Kdo si hraje nezlobí... I. část

A proto jsem neodolala a asi před měsícem si konečně pořídila Big Shot. Když jsem měla v létě loňského roku možnost si jej na společném víkendu u rybníka vyzkoušet, hned jsem věděla, že tuhle věcičku budu NUTNĚ potřebovat. Pod stromeček jsem si jej sice nadělila sama, ale to neznamená, že bych z něj měla menší radost... právě naopak :o). Vůbec nechápu, jak jsem si někdy mohla myslet, že se zrovna bez téhle mašinky obejdu :o)). Objednala jsem si taky pár vyřezávacích šablon (další už mám na svém obrovském seznamu) a embossovacích kapes. Mimo jiné jsem si objednala taky sadu razítek od Hero Arts a vyřezávacích šablon od Sizzix
Je naprosto úžasná... Vyrobila jsem pár jednoduchých přáníček, ale přijdou mi velice efektní :o)



Ještě malá poznámka na závěr... Od té doby, co mám přímo k razítku vyřezávací šablonu, tak jsem líná cokoliv vystřihovat nůžkama :o)))
Děkuju za návštěvu

8 komentářů:

  1. Úžasná přáníčka. BS je opravdu šikovná hračka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak krásně elegantní! Paráda, budu muset ty moje šablony taky provětrat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leo jsou krásná, elegantní!

    OdpovědětVymazat
  4. Napadlo mě totéž, co Irenu! :))) Jestli já ty svoje šablony nezanedbávám... ;)
    Perfektní prezentace, nakoplo mě to! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak šup šup... vyndat šablony a tvořit :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Leo nádhera. V jednoduchosti je krása. :-)

    OdpovědětVymazat