pondělí 16. ledna 2012

Darovací obálka

Nemám ráda zimu, ale razítko od HERO ARTS Winter Scene je prostě úžasné a pro téma této měsíční challenge LEDOVÁ KRÁSA se skvěle hodí.
Na základ darovací obálky jsem použila bílou strukturovanou čtvrtku, kterou jsem přehla a slepila tak, aby vytvořila kapsu. Okraj jsem ozdobila bordurovou raznicí od Tonic Studios, která si hravě poradí i s hodně silným papírem. Klopu obálky zdobí bílá čtvrtka embossovaná pomocí Big Shotu, která je navíc podlepená kouskem modré čtvrtky pro vytvoření rámečku.
Obrázek je natištěný voděodolnou razítkovací barvou StazOn a dobarvený dvěma odstíny modrých distress inkoustů. Obálku jsem dozdobila samolepicími kamínky a na některá místa jsem nanesla třpytivé lepidlo, které ještě víc podtrhuje dojem zimní krajiny.
Zbývá už jen vložit permanentku na bruslení a udělat radost kamarádce, ona bruslení miluje :-)


Všechen materiál na výrobu této obálky jsem zakoupila na www.prettypapers.cz
Děkuju za vaši návštěvu :o)

1 komentář: