neděle 4. prosince 2011

Album k narozeninám - poprvé

Minulou neděli měla moje kamarádka 30 let. Oslavička proběhla včera a já jsem jí na rychlo vyrobila jako dárek album. Nejdřív byl na všechno čas a o nějaké oslavě se moc nemluvilo, navíc dáváme společné dárky, tak jsem nic ani moc neřešila. Jenže mě pěkně vypekla další kamarádka, která oslavenkyni dala vlastní dar. V úterý zvoní telefon a oslavenkyně zve na oslavu v sobotu večer. Naštěstí přišel nápad a začala jsem vybírat fotky do alba. Na výrobu jsem měla jenom 4 dny, z toho 3 pracovní. A když něco musím, tak se mi nedaří a tak to vypadalo i při výrobě tohoto alba... byla jsem z něho rozpačitá, ale oslavenkyni i všem přítomným se líbilo, tak jsem měla radost. Bohužel mi nepřálo světlo při focení, tak ani ty fotky nejsou zrovna ideální.




A tady ještě obálka na peníze, kterou jsem taky musela vyrobit expresně ještě v sobotu odpoledne...
Děkuju za návštěvu a přeju příjemný začátek nového týdne

5 komentářů:

  1. Moc krásné album. Ani se nedivím, že udělalo radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš proč být rozpačitá, je fakt vydařené a k tomuta obálka, ohhh, ta je taky krásná. Víš, už jsem přišla na to, že lidem stačí ty fotky jen trochu přizdobit a líbí se jim to. To jen my dovedeme ocenit ( myslím, my = scrapařky :-) ) všechny možné detailíky, vychytávečky a vymyšlenosti :-). Takže buď spokojená, udělalas radost a to je hlavní! Hezký den. H.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani děkuju :o) Já jsem právě při výrobě myslela na vás scrapařky, co jako nato asi tak řeknete..., ale o tom to vůbec není... :o) vyrobila jsem to s láskou pro svou kamarádku, ta byla nadšená a to je hlavní :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Leo, album je parádní, pěkně jsi si vyhrála.
    PS: a jste fakt kočky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mileno děkuju moc :o) i za holky :o))

    OdpovědětVymazat