pondělí 14. listopadu 2011

Stránky pro Petru

Začátkem prázdnin jsem měla možnost setkat se s partou báječných hoplk u jednoho rybníka v jižních Čechách. Více o tomto setkání si můžete přečíst tady. Někdy v průběhu léta Klárka vymyslela, že bychom mohly každá vyrobit dvě stránky (některé i tři) do alba, které věnujeme Petře jako poděkování za možnost skvěle strávit jeden víkend. Předání tohoto alba se uskutečnilo na celorepublikovém srazu v Liberci, samozřejmě v soukromé sféře při kávičce a frgálech :o). Více o tomto předání napsala Klárka a o své pocity se podělila i Petra.
Tady jsou mé dvě strany, kterýma jsem přispěla do úžasného alba a bylo mi velkým potěšením :o))

Ještě musím dodat, že jsem se při výrobě první stránky potýkala s katastrofálním nedostatkem písmenek a moje záchrana byla Irča. Ještě jednou velký dík :o))
No a tady je jedna fotečka z předávání alba...
 Děkuju za návštěvu


Žádné komentáře:

Okomentovat