sobota 26. listopadu 2011

Patrik

Nedávno jsem na stránkách scrapujeme.cz viděla zajímavý návod na výrobu stránky. Líbila se mi jednak kompozice a zároveň využítí sady čtvrtek od Basic Grey, které shodou okolností mám doma. Použila jsem fotku synovce z jeho ateliérového focení ku příležitosti jeho prvních narozenin. V ručičce totiž drží tulipány, které barevně ladí se sadou čtvrtek. Návod jsem si pochopitelně nečetla (nějak mě nenapadlo, že bych mohla...), takže mám fotku 13x18 místo 10x15 a čtverečky jsem si taky vyměřovala podle sebe... No příště se budu dívat pořádně a ulehčím si práci :o))) Stránka je docela jednoduchá, ale vzhledem k tomu, že jsem minulý týden měla tvořící krizi, tak naprosto splnila svůj účel... nakopla mě zpátky a krize je pryč :o))
Děkuju za návštěvu a užívejte víkend :o)

2 komentáře:

  1. Parádní! Tu musím liftnout :)

    OdpovědětVymazat
  2. jj stránka je parádní :o) taky jsem ji musela liftnout :o)

    OdpovědětVymazat