středa 7. září 2011

Stránka od Klárky

Začátkem prázdnin padl od Klárky návh, že 10ti  zájemkyním vytvoří stránku do alba. Klárka je fakt šikulka, takže jsem jí s důvěrou svěřila své plážové (plavkové) fotky z dovolené. Po pravdě jsem si s nimi nevěděla rady... Na oplátku jsme pro Klárku měly vytvořit pocitovku ve velikosti "6x6". Po té, co jsem si vyzkoušela velký formát "12x12" se mi s těmi menšími formáty pracuje malinko hůř, protože na stránce nemám tolik místa. Jenže co bych pro Klárku na oplátku za stránku neudělala... Mám ráda fialovou barvu a miluju vůni levandule, která zrovna v tomto období kvete, tak jsem obojí přenesla na pocitovku. Jen je škoda, že se na stránku nedá přenést i ta nádherná vůně... :o)
Moje úžasná dovolenková stránka od Klárky...
Na první várku se můžete podívat tady a na druhou tady.
Děkuju za nakouknutí

Žádné komentáře:

Okomentovat