středa 21. září 2011

Nové razítko

Když jsem pořádala razítkový ATC swap, tak mi společně s kartičkama holky posílaly i dárečky. Většinou to byly drobnosti v podobě obrázků, výseků, ale i něco dobrého... čajík nebo gumové bonbonky :o) Každý dáreček mě moc potěšil a všechny jsem si schovala do dárečkového košíčku a když tvořím, tak z něj občas něco použiju. Ale přišly mi i dva dárečky, u kterých mi málem vypadly oči z důlků... :o) První dáreček byly krásné punčochové kalhoty s krajkou od Ilony a druhý dáreček bylo úžasné razítko do Mileny. Fotku sebe v krajkových punčocháčích sem určitě dávat nebudu :o))), ale razítko jsem vyzkoušela hned, jak jsem měla chvilku volnou a tady jsou dvě přáníčka

Ještě jednou děkuju Iloně i Mileně za super dárečky a vám za nahlédnutí :o)

5 komentářů:

  1. Jako vždycky to máš Leo moc krásné a perfektně zpracované. Obě barevné kombinace jsou super. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Oba jsou moc hezké, ale to druhé se mi líbí moc moc moc! Já mám doma jen pár razítek, ještě jsem se s nimi ani nějak nenaučila pracovat. Občas nějaké vlepím na stránku, ale poslední dobou vidím, jak krásně a různě se dají využívat...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky zírám, jak jdou razítka krásně použít. Suprový obě! :)

    OdpovědětVymazat