čtvrtek 4. srpna 2011

Narozeninové obálky na peníze

Jak jsem psala už dřív, moje mamka oslavila 50. narozeniny. Protože si chce koupit nové brýle, tak mám pro ni nachystané peníze. Vyrobila jsem jednu obálku, ale upřímně... moc nadšená jsem z ní nebyl. Ne že by se mi nelíbila, ale nějak to nebylo ono. Měla ještě celkem dost času, tak jsem tomu nechala volný průběh. Znáte to, někdy přijde nápad sám od sebe :o).
Protože mamka své narozeniny slaví společně s kamarádkou a od společných kamarádů dostanou taky peníze, najednou potřebovala vyrobit dvě obálky. Zasedla jsem teda do koutku a vznikla obálka, která se mi líbíla víc než ta první...
Nápad i provedení se mi líbilo, a když společná oslava, tak jsem se rozhodla i pro podobné obálka, ať se holky nehádají...
Jenže... první obálka se tedy stala značně nevyhovující a přece kamarádi nedají mojí mamce peníze v lepší obálce než já!!! To bych nepřežila... :o)) Nedalo se nic dělat a musela jsem vyrobit ještě něco lepšího. Inspiraci jsem hledala u Pampelíny, protože jsem chtěla použít rámečky vyřezané pomocí Big Shotu a Lenčiných šablon. Snad jsem sebe samotnou překonala... :o)
Mějte se báječně

Žádné komentáře:

Okomentovat