čtvrtek 11. srpna 2011

Malá úprava...

Dala jsem na rady hoplk z diskuze na stránkách Pretty Papers. Skoro všechny se shodly, že první narozeninové obálce "nesluší" černá krajka. Já jsem si nejdřív myslela, že právě ona bude na obálce vypadat skvěle, jenže jak jsem psala v minulém příspěvku, pořád se mi něco nezdálo. Hoplky měly pravdu a krajka, která byla jen nasazovací, šla pryč. Nahradil ji motýlek z nádherné sady silikonových razítek.

Použitý materiál:
  • bílá scrapbooková čtvrtka Papermania - WHITE
  • scrapbooková čtvrtka Firs Edition - DESERT BLOOMS
  • silikonové razítko Eline's - BUTTERFLIES
  • razítkovací inkoust StazOn - JET BLACK
  • razítkovací inkoust Distress - SHABBY SHUTTERS
  • aplikátor razítkovacích barev Ranger - INK BLENDING TOOL
  • samolopící perličky Dovecraft - PEARL WHITE
  • pastelové samolepící perličky Artemio 
Děkuju za návštěvu

3 komentáře: