sobota 27. srpna 2011

Já a draci

Začátkem prázdnin jsem měla možnost, pod vedením skvělé lektorky Olinky, vyzkoušet práci s alkoholovými inkousty Adirondack. Netrvalo dlouho a inkousty jsme přejmenovaly na draky. Ve svém archivu jsem žádné draky neměla, takže jsem do začátku zakoupila 6 lahviček v mých oblíbených barvách zelené, hnědé a jednu žlutou. Doma mám slušnou hromádku křídových papírů, které mi před časem nařezal taťkův kamarád, když ještě pracoval v tiskárně. Hned jak přišel Didibalík, musela jsem draky vyzkoušet.
Už teď je mi jasné, že nezůstanu jenom u 6 lahviček a brzo budu nutně potřebovat další odstíny :o).
Děkuju za návštěvu a užijte si poslední prázdninový víkend


2 komentáře:

  1. Lei nádherná přáníčka!!! To se ti to teď o dovolené bude tvořit co? budu se těšit na další kousky!!!! Maruška-astala

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Maruško, jojo to se bude tvořit :o))

    OdpovědětVymazat