čtvrtek 18. srpna 2011

Dovolenková dvoustrana

Poslední den dovolené, kterou měla v červenci, jsem se rozhodla, že si scrapnu nějakou stránku do dovolenkového alba. Jenže všechno bylo blbý… čtvrtky byly blbý… papíry byly blbý… zdobení bylo blbý… fotky byly blbý… sketche byly blbý… a já jsem byla dokonale otrávená. Nakonec jsem si v knížce od Scrapmafiánek vybrala sketch na dvoustránku. Když jsem se konečně do tvoření zabrala, tak jsem zase musela končit, protože jsem odjížděla na chatu. Základ jsem ale měla, takže stačilo stránky dozdobit. K narozeninám jsem dostala album a moje stránky konečně mají kde „bydlet“ :o).


Použitý materiál:
  • scrapbookové čtvrtky ColorCore – CAPPUUCCINO
  • scrapbookový papír My Mind’s Eye – ANTIQUE DOTS
  • papírové květinky Prima Marketing – PANSY Brown 
  • knoflíky Woodware – COFFEE AND CREAM 
  • knoflíky Artemio – GLAGOW
  • svorka Artemio – LOVE
  • raznice Woodware – Large CIRCLE
  • aplikátor razítkovacích barev Ranger – INK BLENDING TOOL
  • razítkovací inkoust Versafine – VINTAGE SEPIA
  • samolepící písmenka Basic Grey – OLIVIA 
  • lněný motouzek
  • režná knoflíková nit – krémová
  • journaling tištěný na tiskárně
Děkuju za návštěvu :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat