úterý 19. července 2011

Motýl

Na blogu Scrapmafie byla před časem uveřejněná motýlková výzva. Podrobnosti k akci, do které se můžete stále zapojit, jsou uvedeny zde. A tady už jsou moji motýlci, kteří čekají na adresu, aby mohli odletět :o)
Použila jsem tuhle nádhernou sadu razítek, bílý a černý embossovací přášek, Distress inkousty a fixy Copic CIAO.
Děkuju za návštěvu

6 komentářů:

  1. super a k tomu motýlci z mé oblíbené sady razítek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc krásní. Nejvíce se mi líbí ten vlevo uprostřed!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ti jsou krásní! :)

    (Ovšem moje první myšlenka byla "šmankote ...motýl...uplně jsem na něho zapomněla..." :) )

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju všem :o)
    Pettie... však je ještě čas :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, ještě je čas. Jenže mně hrozně dlouho trvá, než se k čemukoli dokopu a pak ještě vytvořím (smajlík-stydlín :) ).

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééééje! Dík za nakopnutí, Leo...málem bych zapomněla! Měla bych si je zapsat do kalendáře...stárnu, skleróza útočí! ;)
    Ti Tvoji jsou opravdu vyvedení...

    OdpovědětVymazat