neděle 26. června 2011

Pařížský blok

Při tvorbě tohoto bloku jsem se inspirovala pařížskou stránkou, kterou jsem dostala od Gabrety. Ve skutečnosti je samozřejmě ještě hezčí než na fotce :o). Na blok se mi všechno zdobení nevešlo, ale Eiffelovka tam je :o)

Děkuju za návštěvu
Lea

7 komentářů:

  1. Krásný bloček, moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je úžasný!!! Černobílá kombinace vypadá nádherně!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kousek. Taky se mi líbí ta barevná kombinace. Škoda, že už se takové parádní notýsky a bločky moc nepoužívají. Všechno cpeme do upomínek telefonu, kalendáře Outlooku a pod. Asi bychom se měli nad tím zamyslet. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju Mileno a to co píšeš je úplná pravda... Bloček už je pro Tebe nachystaný :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den chtěla jsem se zeptat kolik stojí tenhle krásný bloček? Děkuji za odpověd :)

    OdpovědětVymazat