pondělí 20. června 2011

Obálka na peníze

Minulý týden ve středu mi říká kolegyně: "Potřebuju obálku na peníze pro chlapa k odchodu do důchodu a potřebovala bych ji zítra." Bylo to sice na poslední chvíli, ale co... Průběžně jsem si v hlavě spřádala plány a rozmýšlela, jak bude obálka vypadat. Přišla jsem domů, zasedla ke stolečku a vyrobila obálku úplně jinou, než jsem si naplánovala :o)
 Použitý materiál:
  • scrapbooková čtvrtka Papermania - KRAFT
  • scrapbookový papír My Mind's Eye - ANTIQUE DOTS
  • scrapbooková čtvrtka Graphic 45 - A Proper Gentleman "On The Boulevard"
  • kovová svorka Rayher - šroubky
  • razítkovací inkoust Versafine - VINTAGE SEPIA
  • aplikátor razítkovacích barev Ranger - INK BLENDING TOOL
  • rohová raznice Tonic Studios - kulatý roh
Děkuju za návštěvu
Lea

3 komentáře:

  1. Ta je skvělá! Pro mě je přání (nebo i obálka na peníze) pro chlapa oříšek :) Pár jich sice už vzniklo, ale nikdy nebyly pro chlapa určený předem. Vždycky to z toho tak nějak samo vylezlo :D
    Moc hezká!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká obálka v pěkných barvách!!! Chlapovi se vždy vymýšlí hůře, ale Tobě se to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo pro chlapa je to oříšek, ale s těmahle autama to jde docela samo :o). Děkuju :o)

    OdpovědětVymazat