pátek 24. června 2011

Mé NEJ...

3. obdarovávací swap byl tentokrát na téma: "Moje NEJ". Oproti jiným swapům jsem své partnerce poslala část svého NEJ. Nejdřív jsem se do swapu přihlásit nechtěla, ale pak mě něco napadlo... Své NEJ jsem zakomponovat do minialba. Na základ jsem použila nové papírové pivní podtácky :o)


 
 
 Děkuju za návštěvu :o)
Lea

6 komentářů:

  1. Super nápad udělat Moje nej jako mini albůmek. Máš to hezky vymyšlené. No a nejlepší na tom všem jsou ty miniaturky Haribo a Milka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :o) Haribo a Milku miluju, takže to nemohlo chybět :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, to se Ti moc povedlo. Vynikající nápad a provedení. Nedávno jsem si říkala, že to kolo musí být Tvoje nejolíbenější razítko. :-) :-)
    A konečně vím co je to swap Moje nej.. :-)
    Obdarovaná musí být moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo... tohle razítko je mé nej... Jen ho mám snad všeude, tak bych do swapu měla asi použít jiné..., ať to nevypadá, že mám jenom jedno razítko :o))) A děkuju :o)

    OdpovědětVymazat