neděle 12. června 2011

Další stránka do alba

Před několika dny jsem si udělala další stránku do svého dovolenkové alba. Nevím, jestli to tak máte taky, ale jednu stránku dělám snad celé odpoledne. Než vyberu sketch, fotky, čtvrtky, papíry a zdobení, tak uběhne minimálně hodina. Všechno musím proměřit, sladit, rozložit... Nic se nesmí uspěchat a u téhle stránky se to jenom potvrdilo, protože i když už byla hotová, stále bez nadpisu :o). Nakonec i ten jsem doplnila :o).
Na tuto stránku jsem si vybrala sketch z těchto stránek.
Na stránce jsem použila fígl z tohoto videa, které objevila Didi:
 Použitý materiál:
  • žlutá scrapbooková čtvrtka Bazzill Basics - Dotted Swiss CORNMEAL
  • barevné scrapbookové čtvrtky Prima Marketing - REFLECTIONS
  • barevný scrapbookový papír Papermania - HAMPSTEAD
  • červená papírová květina Design Objectives - HAMPSTEAD
  • červené papírové květinky
  • motouzek
  • silikonové razítko Prima Marketing - TICKET
  • hnědý razítkovací inkoust Versafine - VINTAGE SEPIA
  • děrovací kleště FISKARS
  • nerezové nůžky Design Objectives - X CUT MICRO
  • nadpis vytisklý na barevné tiskárně
Děkuju za návštěvu :o)
Lea

3 komentáře:

  1. Jé, takový jednoduchý a přitom efektní trik, to je super, ukládám si do paměti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Letní sluníčková stránka se mi moc líbí :-) Fígl znám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju Hani :o) Fígl je úžasný :o)

    OdpovědětVymazat