čtvrtek 16. června 2011

ATC čarodějnické

Když Iriska vyhlásila další téma na ATC, tak jsem přemýšlela, jak jej na kartičky zahrnu. Pak jsem u Aktijky v ochůdku objevila malé razítko čarodějnice a hned jsem ho objednala. S klídkem jsem se mohla přihlásit do dalšího kola. Představu jak budou kartičky vypadat jsem celkem měla. Po rozdělení do skupin jsem zašla do oblíbeného papírnictví pro barevné čtvrtky. Objevila jsem čtvrtky A4 s krásnou plátěnou strukturou a v pěkných jemný barvičkách :o)

Použitý materiál:
  • čtvrtky z papírnictví
  • puntíkový papír My Mind's Eye - BRIGHT DOTS
  • černý razírkovací inkoust StazOn - JET BLACK
  • rohová raznice
  • kruhová raznice Woodware - Large CIRCLE
  • černá a oranžová stužka 
  • bílý motouzek
  • zlaté tekuté perly Ranger Liquid Pearls - GOLD
Děkuju za návštěvu :o)
Lea

3 komentáře:

  1. Ty jsou super! :) Čarodějnice skvělá, parádní barvy, bílá mašlička na oranžové stuze je super nápad... Moooc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat