středa 25. května 2011

Velká mafiánská soutěž

Jak jsem psala už dříve, tak na sobotu 7.5.2011 připadl mezinárodní den scrapbooku. Na blogu Scrapmafie byla vyhlášená velká scrapbooková soutěž. Celkem bylo vyhlášeno 6 soutěžních témat. Já jsem se zůčastnila všech.
Astartina sluníčková soutěž - úkol vyrobit sluníčko
Začala jsem stejně jako Astarte, ale výsledek je úplně jiný...

Unčin měsíční sketch - úkol vyrobit stránku podle sketche na měsíc květen
Zase jsem použila fotku z dovolené a doplnila si své dovolenkové album o další stránku...
Ekulčin přáníčkový lift - úkol liftnout Ekulčino přáníčko
Trhání a krčení papíru není moje silná stránka, ale hodlám se v této technice zlepšovat, protože se mi moc líbí...

Pídí scrapbookový kvíz
Otázky, které se týkaly převážně scrapbooku jsem měla všechny správně :o)

Máj lásky čas podle Aktijky - úkol vyrobit něco se srdíčkem
Já jsem vyrobila přáníčko...
Itino razítkování - úkol vyrobit něco s razítkem
Vyrobila jsem visačku...
V úterý mafiánky zveřejnily soutěžní dílka a výherce na blogu. A tak jsem zjistila, že jsem byla vylosovaná se svým liftnutým přáníčkem a můžu se těšit na tyhle úžasné slepičky od Ekulky :o))

Děkuju za návštěvu :o)
Lea

4 komentáře:

  1. Gratuluji k výhře. Všechno se Ti moc povedlo, ale mě se nejvíce líbí to sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :o), to sluníčko mělo původně vypadat úplně jinak.... klasika no... začnu s konkrétní myšlenkou a dopadne to jak to dopadne :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :o), slepičky jsou ve skutečnosti ještě hezčí než na fotce :o)

    OdpovědětVymazat