středa 4. května 2011

Soutěžní stránka

V poslední době se zúčastňuju skoro každé soutěže, kterou objevím. V dubnu jsem se zapojila do další, kterou vyhlásila Aktijka. Podmínkou byla inspirace muzikálem MAMMA MIA!. Tento film jsem neviděla, takže jsem to rychle napravila. Zrovna pracuju na albu z dovolené, tak se mi hodilo vyrobit další stránku. Jako inspirace mi posloužila ústřední fotka z filmu. A tady je moje stránka:
Nejdřív jsem nechala stránku bez nadpisu a měla jsem z ní takový smíšený pocit. Pak jsem nadpis doplnila a hned se mi stránka líbila víc :o).
Použitý materiál:
  • bílá scrapbooková čtvrtka White Prismatics
  • růžová scrapbooková čtvrtka Bazzill Basics - Dotted Swiss PIROUTTE
  • scrapbookový papír Papermania - BIRDSONG
  • scrapbookový papír Papermania - CLARE CURD
  • bílé papírové květinky Prima Marketing - WHITE
  • černé samolepící perličky Prima Marketing - PEARLS Black
  • pěnová písmenka Design Objectives - ALPHAMINIS White
Děkuju za návštěvu
Lea

Žádné komentáře:

Okomentovat