pondělí 9. května 2011

Scrap začátky

Už několikát se v různých diskuzích mluvilo o tom, jak jsme ke scrapbooku přišly (ano přišly, o žádném českém scrap muži nic nevíme:o(). Já jsem odpovídala, že jsem hledala levnou řezačku na papír (chtěla jsem na ní řezat kartičky na bižuterii, aby to v sáčku nějak vypadalo :o)) a narazila jsem na Svět vzpomínek. Jenže omyl... Před cca 5 lety jsem přemýšlela, jaký dáme s bratrem načim rodičům dárek k Vánocům (jsou rozvedení, takže x2). Ani nevím jak, ale narazila jsem na stránky scrapbook.cz. Tam jsem objednala čtvrtky za spoustu peněz (tenkrát jsem to tak viděla, dnes mám jiný názor :o)))). S bratrem jsme vybrali fotky z děství a lepidlem v tubě jsem je přilepila na čtvrtky. Děrovačkou jsem udělala dirky, stužkou svázala a přidala každému jedno drátované srdíčko. A "album" bylo na světě :o). Dnes se tomu musím fakt :o).Fotky už dávno našim ze čtvrtek odpadaly, ale tenkrát byli dojatí (dokonce i taťka:o)). Fotky bohužel moc kvalitní nemám, ale snad mi to odpustíte, protože bez fotodůkazů článek nechat nemůžu :o)
Nojo... nějak se začít musí :o)...

4 komentáře:

  1. Leo, každý začátek se nám po létech praxe a zkušeností zdá přinejmenším legrační...ale rozhodně si nemyslím, že je třeba se stydět nebo kritizovat. Dělaly jsme jak jsme uměly nejlíp, na co nám stačily síly, materiál a potažmo i peníze. I já začala před 5 roky...z mála, skoro z ničeho a albumy měly obrovský úspěch, možná větší, než ty moje současné, vymakané a vypiplané, se spoustou materiálu a pomůcek. Takže...usmívám se , ale nic nepředělávám. Jak říkáš...nějak se začít musí a to je to nejdůležitější :-). Krásné tvoření !

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, rozhodně se nemáš zač stydět! Každý začátek je důležitý, aby byly vidět pokroky ;) ... jak jinak dojít k závěru "dnes jsem dál, zítra to bude ještě lepší"? :)
    Přeju hodně lepších zítřků...

    OdpovědětVymazat
  3. Leo paráda, vrátit se k začátkům :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky moc děkuju za milé komentáře :o))

    OdpovědětVymazat