úterý 3. května 2011

Craft Cottage

Před časem, v našem plkacím klubu, přistál odkaz, který měla na svědomí Klárka, s poznámkou pouze pro silné povahy. Hned jsem zjistila, proč ta poznámka. Tady je jedno "nechutný" video:
Já o své pracovně jenom sním a svůj scrap koutek mám v ložnici svého bytu 2+kk. Vůbec té dotyčné nezávidím :o))).

6 komentářů:

  1. :-) tak tenhle domeček je vrchol nechutnosti :-)samozřejmě dotyčné v žádném případě nezávidím. proč by taky jo...vždyť to je tak malinké a má tam zbytečně moc poliček, taky prostoru na ty různé blbinky...:-) kdo by něco takového, podobného chtěl...:-) je mi jasné, že všechny:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píšeš Klárko :o). Musím s Tebou souhlasit :o). Na tom blogu je víc nechutností, ale tohle mi přijde nechutnost ze všech největší :o))) Kdo by to chtěl? No přece jááááá :o))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je teda mazec! :D
    Já jsem hledala a hledala, až jsem našla důvod, proč to nechcu. Jsu moc líná a tady bych se při tvoření hodně naběhala :D :D :D (Cítíte v tom tu ironii, že? :D )

    OdpovědětVymazat
  4. :o)))) já jo... Nějakej důvod, proč takovou cottage nechtít si najít musíme :o))) a tenhle je dobrej! Já jsem svůj ještě nenašla...

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je hotový ráj pro scrapbookářky. Myslím, že tam chybí ještě postel, protože mít tohle, tak snad ani nevylezu ven :-)

    OdpovědětVymazat