pondělí 30. května 2011

ATC swap - citátový

Jako další ATC swap byl vyhlášen citátový. Skupině, ve které jsem byla i já kartičky zatím ještě nepřišly, ale doufám, že tento týden už konečně dorazí :o). O citátu jsem měla hned jasno, protože už od puberty mám jeden oblíbený...
Srdce máme k tomu, aby pochopilo to, co nepochopila hlava.
Scholastikos
Zbývalo jen vymyslet, jak jej zakomponuju na ATC kartičky. Po pár dnech přišel nápad...

Celkem jsem vyráběla 13 ks. Když jsem je všechny vyrobila, tak se mi zdálo, že jim ještě něco chybí. V papírnictví jsem koupila raznici srdíčka a každou kartičku jsem doplnila dvěma červenýma srdíčkama.
Použitý materiál:
  • krémová a hnědá čtvrtka z papírnictví
  • puntíkový papír My Mind's Eye - ANTIQUE DOTS
  • aplikátor razítkovacích barev Ranger - INK BLENDING TOOL
  • razítkovací inkoust Versafine - VINTAGE SEPIA
  • raznice z papírnictví - SRDCE
  • motouzek
  • děrovací kleště FISKARS
Děkuju za návštěvu
Lea

3 komentáře:

  1. Moc hezké...a ještě by jsi mohla napsat ten citátek....když už jsem se nezúčastnila...:-)ráda bych se pokochala...

    OdpovědětVymazat
  2. Hotovo Klárko, citát doplněn :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Lei citátové krásné! Dokonce i můj manžel, když si kartičky prohlížel, tak řekl, že ta tvoje se mu líbí nejvíc!!! A to je poklona nad poklony, neb ten vždy mávne rukou a říká "hm....":D Maruška - astala

    OdpovědětVymazat