středa 18. května 2011

ATC pro Gabretu

Začátkem minulého týdne Gabreta na svém blogu vyhlásila ATC soutěž. Jak už jsem psala, zúčastním se skoro každé soutěže, kterou objevím. Tak jsem i teď vyrobila pro Gabretu jednu ATC kartičku a tu jí poslala. Nejdřív mejlem a pak i poštou. Kartička je hodně podobná té, kterou jsem vyrobila pro HančeGo v 2. obdarovávacím swapu. Je to proto, že mám moc ráda tohle cyklistické razítko. Do léta si budu muset oblíbit razítko jiné... Vyhlásila jsem na prázdniny ATC swap na téma Mé oblíbené razítko a asi bych nebyla moc kreativní, kdybych zase použila to stejné razítko :o)
Moje kartička pro Gabretu:




Úžasná kartička pro mě, která mi přišla od Gabrety:



Tyhle akce mám moc ráda a vždycky se na dáreček těším jak malá holka :o). Ještě jednou děkuju Hani :o)
Lea

1 komentář:

  1. Mně bylo největším potěšením a jako malá holka se tady teď raduju nad všemi kartičkami, které mi přicházejí :-))

    OdpovědětVymazat