pátek 13. května 2011

2. obdarovávací swap - razítkový

V hlavě jsem měla docela dlouho jednu myšlenku. Napadlo mě, že bysme si s hoplkama z ATC klubu mohly vyměnit nějaké narazítkované motivy. Každá z nás má ve svém domácím scrap "archivu" spoustu razítek a větčinou jiných než ostatní. Celkem se přihlásilo 31 hoplk. Organizace jsem se samozřejmě ujala já. Po termínu pro přihlášení jsem vylosovala každé přihlášené hoplce její partnerku. Úkolem bylo, černým nebo hnědým razítkovcím inkoustem na bílou čtbrtku, narazítkovat motivy razítek a poslat je své partnerce. Pro všechny hoplky bylo překvapení, od koho motivy dostane. Já jako organizátorka jsem věděla, kdo mi motivy pošle, al nevěděla jsem jaké, takže jsem aspoň nějaké překvapení měla.
Já jsem si vylosovala jako svoji partnerku HančeGo
A naopak jsem motivy dostala od v.Hely
Tady se můžete podívat na ostatní fotečky z tohoto swapu.
Děkuju za návštěvu a přeju pěkný víkend :o)
Lea

2 komentáře:

  1. To je báječné, že si takhle pomáte. Takovým akcím moc fandím. Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám takové akce fakt moc ráda. Vždycky se těším jak malá :o)

    OdpovědětVymazat