středa 27. dubna 2011

Tak trochu liftík

Jak si tak skoro pravidelně prohlížím zahraniční blogy, tak jsem narazila na jedno přání, které se mi celkem líbilo. Bylo sice jednoduché, ale pěkné, takže jsem si zkusila podobné vyrobit z materiálu, který mám doma. Bohužel už nevím, na kterých stránkách jsem ho objevila. Tady je originál:
A moje přáníčko vypadá takhle:
Použitý materiál:
  • přáníčkový základ Design Objectives - Square White
  • černá scrapbooková čtvrtka Papermania Shimmer Textured Cardstock - NATURALS
  • červená scrapbooková čtvrtka Bazzill Basics - DOTTED SWISS
  • bílá čtvrtka z papírnictví
  • černý razítkovací inkoust StazOn - JET BLACK
  • silikonové razítko Prima Marketing - PAISLEY ROAD
  • červené kamínky (původně na nehty, koupené v hrůzašopu :o))
Mějte príma den
Lea

Žádné komentáře:

Okomentovat