pondělí 11. dubna 2011

Stránka podle sketche

Nedávno jsem na webu Scrapmafie viděla sketch na měsíc únor. Ještě nemám dokončené album s fotkama svého synovce, tak jsem vytáhla poslední vyvolané fotky a dala se do výroby. Musím uznat, že kvalita fotek není zrovna nejlepší (jedna je moc tmavá), ale nefotila jsem já, tak beru co dostanu. Časem si budu muset asi "ochočit" nějaký ten prográmek na úpravu fotek.
Zde je sketch:
 A tady moje stránka (velikost je 8x8):
Tuto stránku jsem poslala do soutěže, kterou vyhlásila Aktijka. A já jsem vyhrála!!!! Ještě s dalšíma dvěma stránkama. Zatím ještě nevím co, ale to vůbec nevadí, protože mám obrovskou radost :o)))))))
Děkuju za návštěvu :o)

3 komentáře:

  1. jéé a já si říkala, kdopak to je :-)))
    super počin

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi líbí barvičky, které jsi při tvorbě svého blogu vybrala. je to moc příjemné pro oko. tedy alespon pro to mé ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat