úterý 12. dubna 2011

Přání pro ADRU

Koncem loňského roku nám, hoplkám z klubu PRETTY PAPERS, naše úžasná Didi oznámila, že pro nás chystá překvapení. Všechny jsme přemýšlely a spekulovaly, ale na nic konktrétního jsme nepřišly. Datum, kdy jsme se měly dozvědět o jaké překvapení jde bylo 1.1. 2011. Na ten den jsem se těšila jak malá holka :o). Didi nám prozradila, že kontaktovala humanitární organizaci ADRA. S paní Urbancovou se domluvila, že pro tuto organizaci vyrobíme přáníčka a z jejich prodeje půjdou peníze na konkrétní dobročinný účel. Podrobnosti zde. V prvním kole byla vyhlášena dvě témata. První bylo "Láska a přátelství".
Tady jsou moje přáníčka:
Druhé téma bylo "Jaro a Velikonoce" a "Svátek matek". Já Velikonoce neuznávám, tak jsem vytvořila jarní a ke dni matek.

Termín pro odeslání byl do 7. března 2011. Pak už jsme čekaly na informaci, kolik přáníček jsme vlastně pro Adru vyrobily. Celkem se sešlo neuvěřitelných 272 ks!!! Více informací zde. Samotná přáníčka můžete koupit v sadách na profilu Adry na facebooku. Moje přáníčka jsou v sadě č. 11 (2 ks) a v sadě č. 13 (1 ks). Dvě přáníčka už jsou prodaná, tak snad udělají někomu radost :o).
Děkuju za návštěvu

Žádné komentáře:

Okomentovat