neděle 24. dubna 2011

Moje první stránka "12x12"

Konečně jsem si nechala vyvolat fotky z dovolené na které jsem byla s kamarády v roce 2009. Tak vznikla i moje první scrapbooková stránka ve velikosti "12x12" (30,5x30,5 cm). Zatím jsem dělala jedno album "6x6" (20,3x20,3 cm) a tři skoro stejná ve velikosti A5. Začala jsem hned titulní stranou a vybrala jsem si sketch z těchto stránek. Musím přiznat, že se mi s tímto formátem pracovalo nejlíp. Je tam spousta místa, takže větší rozlet a celé to pak vypadá nějak líp :o).
Tady je sketch:
A tady moje stránka:
Použitý materiál:
  • zelenkavá čtvrtka Die Cuts With a View - PASTELS
  • puntíkové papíry My Mind's Eye - ANTIQUE DOTS
  • zelená scrapbooková čtvrtka Core'dinations - WHITEWASH
  • bílá čtvrtka Papermania - WHITE
  • černý razítkovací inkoust StazOn - JET BLACK
  • silikonová razítka Artemio - ALPHABET
  • kruhová raznice Woodware - Large CIRCLE
  • silikonové razítko Artemio - PETTERNED CIRCLES
  • kovové hřebíčky
  • knoflíky
Teď už zbývá jen koupit album a stránky do něj "zarchivovat". Vybrala jsem si tohle.
Děkuju za návštěvu a přeju pěkný den
Lea

4 komentáře:

  1. Super!!! Gratulace k první stránce, poprala ses s tím výborně!!! Jen tak dál, těším se na další stránky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Irčo :o) Sice mi trvala docela dlouho, ale nakonec se to vyplatilo :o)

    OdpovědětVymazat