sobota 16. dubna 2011

Deníček podle knížky

Před rokem jsem si koupila první českou knížku o scrapbooku, kterou vydala Gabreta. Nedávno jsem si ji zase prohlížela a narazila jsem na ukázku přání (myslím, že je to přání). Moc mě zaujala, takže jsem zkusila vyrobit podobný deníček.
Výsledek je zde:
Materiál:
oranžová scrapbooková čtvrtka Core'dinations - Whitewash
šedá scrapbooková čtvrtka Papermania - Capsule Assorted
scrapbookové čtvrtky Basig Grey - Ambrosia
bílá čtvrtka (z papírnictví)
razítkovací inkoust Versafine - TOFEE
silikonové razítko Inkadinkado - Flourish
prášek na embossování Stampendous CHAMPAGNE
samolepící kamínky Prima Marketing - PEARLS Gold
oranžová stužka z mé oblíbené galanterie

Deníček můžete zakoupit zde.
Děkuju Gabretě za inspiraci a vám za návštěvu :o)

2 komentáře:

  1. Deníček vypadá překrásně a je mi potěšením, že jsem tě inspirovala :-) Přeji ti krásné jaro a samé krásné nápady a obchodní úspěchy.

    OdpovědětVymazat