pondělí 18. dubna 2011

CIAO!

Při prohlížení zahraničních blogů jsem několikrát narazila na poličky plné nějakých fixů. Zjistila jsem, že se jedná o fixy COPIC a mají i levnější variantu COPIC Ciao v neuvěřitelných 180 odstínech!!! Nedávno se kolegyně zmínila o své kamarádce, která si je kupuje v Anglii za pár liber. Moje kamarádka Blaňulka v Anglii pracuje, takže jsem hned pisla dotázek, jestli by mi je nemohla koupit a dovézt. Blaňulka mkrla na net a zjistila, že není problém. Jenže ten byl... Jak si ze 180 odstínů vybrat 10 - 15 ks???? Nakonec jsem vybrala a tady je můj poklad :o):
Hned jsem je samozřejmě musela vyzkoušet. Jsou naprosto senzační a báječné a mám jich málo :o)))))) Tady je malá ukázka:
Tímto Blaňulce ještě jednou děkuju a zase to zopakujem kočko :o)

4 komentáře:

  1. Super fixy a jak krásně malujou, hmmm ale asi to bude i tou rukou, která maluje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pááááni! Dobrej začátek archivu... ;)
    Jsem zvědavá na další kolorovaný obrázky, další zásilky fixů... :)))

    OdpovědětVymazat
  3. No jo... malujou skoro samy :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Kolik asi tak stojí ? Já četla cca 130,- Kč
    :(

    OdpovědětVymazat