čtvrtek 21. dubna 2011

1. obdarovávací swap

Po novém roce v ATC klubu Azurka vyhlásila 1. obdarovávací swap. Úkolem bylo své vylosované partnerce poslat papír "6x6", stužku, kytičky, výseky... a hlavně jednu ATC kartičku. Také jsme mohly uvést nápovědu, např. jakou máme rády barvu, styl, apod. Mou partnerkou byla S-maliňka a nápovědu pro mě žádnou neměla, tak jsem se snažila ze svého skromného archivu vybrat barvy a materiál podle přáníček, která měla ve svém obchůdku. Tady je dáreček pro ni:
Já jsem dostala dárečky od Tapevy. Jako nápovědu jsem uvedla, že mám ráda zelenou, hnědou a fialovou barvu. Bohužel jsem si obsah zásilky nevyfotila, ale hned jsem z materiálu něco vyrobila. Obálku na peníze, ve které jsme kolegyni ke kulatým narozeninám daly peníze:
A dvě přáníčka:
Děkuju za návštěvu :o)
 Lea

2 komentáře:

  1. Jé, tak to jsem ráda, že se pár věcí hodilo!
    Přání vypadají pěkně...a jen papírama a svorkama to rozhodně není! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Další materiál čeká na svoji příležitost, ještě jsem rozhodně neskončila :o) Děkuju... :o)

    OdpovědětVymazat